środa, 2 grudnia 2015

UWAGA BARDZO WAŻNE

Nie lubię za bardzo wylewać żali w internecie, ani nie chciałabym cokolwiek przerzucać na moje opowiadanie... Niemniej jednak nie wiem kiedy wrócę do pisania. Powracam do brutalnej rzeczywistości mojego małego miasta. Nie potrafię tego ująć krótko, a jeśli ujmę to krótko, to będzie brzmieć to niekonkretnie. Tu, gdzie mieszkam, jest wiele zagubionych ludzi, a ja dostałam niezłego kopa bezsilności. 

Nie wiem, kiedy wrócę do pisania. Przepraszam. Nie wiem, czy po tym, co się dzieje i po tym, co się ewentualnie stanie, będę mogła pisać dalej. W zależności, jak potoczą się sprawy, a uprzedzam, że jeśli potoczą się źle, to może to potrwać długo.

Jeszcze raz przepraszam. To nie ma być pożegnanie. Pisanie opowiadań to moja pasja, w którą włożyłam więcej, niż w cokolwiek innego. 

Do kiedyś.

7 komentarzy:

  1. Również jestem z małego miasta, czasami ciężko zrozumieć czym kierują się tu ludzie, dlaczego robią tak, a nie inaczej. Trzymam kciuki, żeby sprawy potoczyły się dobrze. Będę zaglądać i do kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu są moje ulubione opowiadania, bede czekac i zawsze bede. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Do kiedyś... Wróć do nas...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, pogodnych świąt i pomyślności w 2016 roku... wróć do nas....

    OdpowiedzUsuń