piątek, 18 września 2015

[zajebiste] zmiany?

Dondziebry wam :-))

Dzisiaj, jako że mam dzień, w którym szkoła nie wyssała mnie całkowicie z mojej energii życiowej, postanowiłam się zabrać za zabawę nad szatą graficzną bloga. Gwoli wyjaśnienia - nie mają być to cuda na kole. Nie wiem wcześniej o tym wspomniałam, ale cenię w sobie prostotę. Chciałam, żeby blog był przyjemny w odbiorze.

No i tutaj do was pytanie, jako czytelników, czy taki szablon strony wam odpowiada? Mam nadzieję, że się nie zdążyliście się przyzwyczaić do ciemnego ustroju bloga, bo przyzwyczajenia zaćmiewają obiektywną opinię. Chciałam wprowadzić trochę jaśniejszych kolorów, ale nie aż za bardzo, bo pewnie by gryzły w oczy :D

Jest dobrze? Czy może coś zmienić?

Byłabym wdzięczna za odzew i opinie c:

7 komentarzy:

  1. Mi się podoba, jednak trochę ciężko czytać tekst. Dobrze by było, jakbyś zmieniła tło na białe/beżowe, a litery na czarne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wygląd jest okej ;). Wolałbym jednak coś ciemniejszego, albo jaśniejszego, zawsze jakiś klimat. Ale jest fajnie :)

    A ja zadam takie pytanie, trochę o opowiadaniu i trochę o doświadczeniach.
    Mam pytanie, bo u Ciebie często są takie niejasności. Myślisz, że jak chłopak mówi o tolerancji wobec homoseksualistów i trochę zaczepia żartem o to, że on lubi takie rzeczy, to jest gejem? Jestem po prostu ciekaw twojej opinii XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie ciemne tło i biały (albo co gorsza – ciemny) tekst, oczy będą się męczyć.

      Usuń
    2. Niejasności? Jakie niejasności? xD

      W moim gronie dużo kolegów przejawia tego typu żarty, które są łatwe do wychwycenia, więc nie, nie uważam tak xD

      Usuń
  3. Mi osobiście się nie podoba. Tamten był prosty, zachwycał mnie tłem i nagłówkiem, a ten… Jest taki… standardowy, że tak ujmę.
    Pozdrawiam,
    Aiko Hori.

    OdpowiedzUsuń