niedziela, 11 października 2015

Wylewnia myśli

Wiebry doczór! (Tak, dobry wieczór)

   Na wstępie chcę poinformować, że... W sumie nic konkretnego. Mam ochotę popisać coś o sobie i nic więcej. Notka dotycząca moich przeżyć, w szczególności tych wczorajszych.


  Wczoraj oficjalnie opijaliśmy moje ostatnie naście lat (oficjalnie, bo tydzień temu w sobotę opijaliśmy spontanicznie i nieoficjalnie... 0,7 w promocji i te sprawy). Zdecydowałam, że skoro już i tak zimno, a wolnej chaty nie mam nigdy, zrobimy sobie ognisko na przedmieściach, a wiadome, z ogniskiem idealnie komponuje się nie tylko browar, ale również gitara. Ba, specjalnie ją oczyściłam z kurzu, ponieważ nie była czyszczona odkąd została kupiona, czyli od jakichś czterech lat. Pomijając fakt, że ponad połowa zaproszonych osób nagle nie mogła (czyt. poleciała w chuja), to było świetnie. W małym gronie osób, lekko podchmieleni, później mocniej, rozmawialiśmy, śmialiśmy się, śpiewaliśmy, a to wszystko przy tańczącym ogniu do muzyki z gitary. Stworzony był klimacik.

 Następnego dnia rano budzę się, chcąc sięgnąć do mojego plecaka po piwa, które zostały ze wczoraj, a tu mała kłódka zapięta przez dwa jego zamki. Zamierzeniem moich kolegów było wkurzenie mnie, ale cóż, ja przez pół dnia z tego tytułu siedziałam z uśmiechem na twarzy. Kłódka na plecak... Fajny pomysł. Zdecydowanie fajna pamiątka z mojej ostatniej nastki. :D


  Dobra, teraz w kwestiach mojego bloga. Być może lepszą opcją będzie publikowanie rozdziałów w postach? Cóż, w niektórych tego typu drobnostkach potrzebuję spojrzenia z zewnątrz. Liczę na jakikolwiek odzew oraz na to, że żyjecie :D 


P.S. Kolejny rozdział Informatyka (Szósty) został dzisiaj dodany. Ostatecznie najlepiej mi się pisze na kacu.

3 komentarze:

  1. Ja mam takie pytanie: Co jaki czas Dodajesz odcinki informatyka?
    ~ petermanicha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym napisać, że co tydzień, ale w przypadku tego opowiadania wrzucam nieco szybciej, choć i tak w różnych odstępach czasowych.

      Usuń
    2. Czyli gwoli wyjaśnienia - wrzucam co trzeci dzień, czasem piąty, czasem za pełny tydzień. c:

      Usuń