czwartek, 18 czerwca 2015

[Zajebista] nominacja na pytania?

Dostałam nominację na pytania od http://hao-center.blogspot.com

Słowem wstępu nie bawię się w takie rzeczy, ale w sumie... Czemu nie. No i krótkie wyjaśnienie odnośnie mojej nominacji innych blogów - żadnych nie czytam. Żadne nie przykuło mojej uwagi od kilku lat, a kiedyś zaczytywałam się w ff Drarry. Lubię pisać i wolę pisać zamiast czytać i cóż, tak jakoś wyszło.

Ach, i... Odpowiedzi mogą się wydać prostolinijne (a przynajmniej niektóre), bo po cóż zbędnie się czasem rozpisywać.


1. Jakie cechy charakteru odrzucają Cię najbardziej?
 Jest taka zwyczajnie do dupy cecha. Objawiająca się u dwóch płci, ale w inny sposób.Irytuje mnie "samcowanie-alfa" i "samiczkowanie-alfa". Chęć mocnego udowodnienia komuś czegoś, mimo że nie ma większej potrzeby, przyczepienia się pewnego, drobnego i naprawdę nieistotnego szczegółu. Uwierzcie, osoby, które chcą coś udowodnić na przymus ale bezcelowo, by pokazać swoją inteligencję, która tak naprawdę jest pseudo-inteligencją, czuć na kilometr. Albo ja mam takiego nosa.

2. Jakie blogi czytujesz najchętniej?
Żadne, jak wspomniałam wyżej.

 
3. Masz ulubiony, albo znienawidzony kolor?
Niebieski i zielony. Znienawidzonego nie mam.

 
4. Ulubiony wokalista/wokalistka, bądź zespół?
  Bisz.
- "Jak można słuchać rapu? XDXDXD"
 Jeden z paru raperów, których teksty są jak wiersze. Polecam.

5. Czym można sobie zasłużyć na Twoją sympatię?
 Prawdziwością. Po prostu.

6.Pomysły na nudne popołudnie?
 Ostatnio Hearthstone, karcianka, również polecam.

7. Czytasz książki? Jak tak, to jakie najchętniej?
 Krótkie, psychologiczne i rzekomo młodzieżowe (swoją drogą, nie rozumiem tego określenia. Wszystko, co dotyczy młodzieży, jest nazwane młodzieżowe. A przecież problemy na tle psychologicznym dotykają wszystkich)

8.Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
 Wolną Polskę. 

 
9. Czego najbardziej nie lubisz słuchać?
 Przysłowiowego pierdolenia. 

10. Twoje hobby?

Pisanie bloga, czasem granie na gitarze, rysowanie, czasem grafika komputerowa. Słowo "hobby" traktuję raczej z przymrużeniem oka, no ale cóż, można uznać, że to są właśnie moje hobby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz