wtorek, 25 sierpnia 2015

[Zajebiste] ogłoszenie

Witam, moi drodzy czytelnicy!

Nawet jeśli teraz, pisząc to, mam obojętny wyraz twarzy, to na prawdę bardzo się cieszę, że liczba obserwujących wciąż powoooli wzrasta. Oczywiście wszystko w swoim czasie. Jeśli w życiu realnym się nie da zaistnieć, to można szukać tego w internecie. Od zawsze miałam skryte marzenie, żeby pozostawiać po sobie ślad gdziekolwiek i wraz z mijającymi latami to marzenie nadal jest aktualne. W każdym razie na pewno jest jedynym, które ma najwięcej szans na to, że kiedyś stanie się prawdą. 

No ale to nie o tym miała być mowa. Wkrótce to opowiadanie się skończy, choć nie wiem nawet na oko za ile rozdziałów. Zazwyczaj podczas pisania kolejnych wypocin zupełnie spontanicznie wplotę parę innych zdań, które potrafią nieco zmienić planowany przeze mnie bieg wydarzeń. Jako iż opowiadanie może za niedługo dobiec końca, chciałam poinformować, że nie będzie ono jedynym opowiadaniem na tym blogu.
Dlatego nazwa i adres strony ulegną nieco zmianie na krótką i bardziej chwytliwą nazwę i chyba raczej łatwą do wyszukania. Być może nieco zmieni się szata graficzna, ale jako że podstawy html'a znam... Parę razy coś może być nie tak z blogiem, kiedy się na niego wejdzie. xD Więc nie bądźcie zdziwieni.

 Blog stanie się zbiorem opowiadań, bo w ciągu prowadzenia obecnego, napada mnie wiele różnych i ciekawych motywów na historie. Tutaj pytanie do was, moi drodzy, czy bylibyście otwarci na opowiadania, w które wplecione zostałyby wątki fantasy? Lub jakiegokolwiek mało realnego klimatu czy też postapokalipsy? Będą to oczywiście opowiadania autorskie, tudzież postacie wymyślone. 

Obecnie myślę nad słynnymi relacjami wampir x człowiek (Nie bijcie, słynny motyw, ale w moim stylu to lodzio miodzio, a przynajmniej tak sądzę. Wampir nie byłby cipą, zresztą, jeśli chodzi o tworzenie postaci, ich charaktery zawsze są zbudowane od podstawy, a ich zachowania w większości uzasadnione, gdyż w większości opisuję wszystko z punktu psychologicznego). 

Niemniej chciałabym znać Waszą opinię :D Byłoby świetnie, gdybyście zostawili poniżej jakikolwiek odzew, byłabym bardzo wdzięczna i zmotywowałoby mnie to jeszcze bardziej! ;) Jestem też otwarta na wszelkie pomysły. c:

8 komentarzy:

  1. Fantasy jak najbardziej, chociaż w Twoim blogu podoba mi się właśnie motyw realizmu. Szkoda by było, gdybyś zmieniła o 180 stopni ten właśnie motyw. No, ale rozumiem, nowe opowiadanie, nowe zasady. :) Jeżeli uważasz, że te słynne relacje wampir x człowiek będą miodzio, to z chęcią się za nie wezmę c: Aczkolwiek fajnie by było, gdybyś w jakimś opowiadaniu została przy realizmie. I niezmiernie mi przykro, że główne opowiadanie dobiega końca :( Trudno będzie mi się rozstać z tym wątkiem.
    W każdym razie życzę głowy pełnej pomysłów :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Realizmu to ja doświadczam codziennie xD Z tym opowiadaniem wampir x człowiek jest niepewne i jeszcze pewnie może to coś zastąpić.

      Dziękuję za opinię. :D

      Usuń
    2. Jak każdy xD
      I nie ma za co :D

      Usuń
  2. Fantasy czemu, by nie, choć lubię realizm w Twoich opowiadaniach. Nie potrzebujesz dodatkowych elementów, żeby stworzyć barwne opowiadanie. Znam niestety zapęd tworzenia i jeśli pojawiło się u Ciebie takie pytanie, to za pewne chcesz stworzyć coś fantasy, a więc czekam. Osobiście wampirom mówię nie i nie. Ale współczesnym czarownikom lub ludziom z nadprzyrodzoną mocą mówię jak najbardziej tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpadnie mi jakiś lepszy pomysł w świecie realnym, to pewnie go zrealizuję. O ile pomysły są niepewne i cały czas mogę zmienić zdanie co do motywów, tak zmiany będą na pewno :D Dziękuję za opinię ;)

      Usuń
  3. Skoro tak świetnie opisujesz świat realny, to fantastyczny powinien być równie dobry. ;) Jestem wielką fanką fantastyki i jestem pewna, że jeśli zdecydujesz się napisać opowiadanie w tym stylu, będzie na tak samo wysokim poziomie (o ile nie wyższym!) co dotychczasowe.
    Osobiście za wampirami nie przepadam. Może nawet nie za wampirami, co za tym, w jaki sposób są przedstawiane. Jednak myślę, że jesteś w stanie stworzyć taką postać, która zmieni mój sposób postrzegania tych istot. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za! Wątki fantastyczne są moimi ulubionymi :) (Dobrze napisałam…?)
    Wampiry byłyby chyba najlepsze, choć jeśli mam być szczera, wolę demony i anioły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń